mandag 15. april 2013

Barcelona

 
Bursdagskake
til en Barcelona fan!
 
Eg synest alltid det er like kjekt å få spørsmål om å lage kake, og spesielt no om dagane når det ikkje har vore allverden med kakebaking her.
Ho som skulle ha denne kaka har liksom blitt "fast kunde", fordi ho synest det er so sytalaust å å berre ringe til meg og komme og hente når den er ferdig, samtidig som ho synest denne kaka som er av sukkerbunn fylt med vaniljekrem og friske bringebær smakar best. Og det er ikkje noko som er kjekkare å høyre enn at kakene dine smakar godt!
 
 
 
Denne kaka vart også "generalprøve" til konfirmasjonskaka eg skal lage til ho i mai.
 
Ettersom eg sjølv gløymde å ta bilde, vart det berre eit mobilbilde som eg fekk på telefonen min.
 
Ha ei fortsatt god veke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica