torsdag 24. februar 2011

Gravemaskin kake

En liten bildeserie..









Her har eg laga ein liten bildeserie av bilda eg tok mens eg lagde gravemaskinkaka. Klikk på bildet og du vil få sjå korleis eg skar til delane til gravemaskina. Dessverre fekk eg ikkje lagt til tekst med forklaring, men håper likevel at bilda kan vere av interesse og at du får eit lite innblikk i korleis du lett kan få til ei gravemaskin.
Då eg skulle lage denne kaka, var eg på leit etter ein "how to do" på dette, utan hell. Difor har eg no valgt og sette saman desse bilda ;) Er det nokon som lurer på forklaring til gravemaskin kaka er det berre å legge inn ein kommentar eller sende meg ein mail, so skal eg forsøke svare so godt eg kan ;)

6 kommentarer:

  1. Wow, det var litt av ei kake!!
    - nesten for fin til å skære i den da :-)

    Jorunn

    SvarSlett
  2. Tenkjer det var ein (liten?) kar som var glad for den kaka!! Du er utruleg flink, ja, såg an dine huslege anlegg alt då du og EA var "barnearbeidarar" her!! Hesjing var kanskje litt kjedligare...!!
    Eg laga ein båt eingong, til min nevø sin komf, og streva fælt... hesjing derimot :o))

    SvarSlett
  3. Åh, so kjekt å lese alle koselige kommentarer!

    Jorunn: Ja, det bruka stort sett å vere spørmål om korleis ein skal skjære i ei slik kake ;)

    Aud: Hehe..artig at du såg mine huslege anlegg då vi var på garden :) Og heilt ærleg so var hesjing noko kjedeligare :P
    God ein har forskjellige interesser ;))

    SvarSlett
  4. Hva bruker du til "armering" i armen og grabben?

    SvarSlett

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica