lørdag 1. mai 2010

Fredagskos med cider og kortlaging..
Etter ein lang arbeidsdag og shopping etter jobb, var eg nokså trøtt til å begynne på helga vasken. Ettersom eg ko seint heim igjen, fekk ungane vere oppe litt lengre enn til vanleg so vi kunne kose og leike litt.
Etter ungane var komt i seng, fann eg ut eg virkelig skulle kose meg med ein cider, og lage eit Konfirmasjonskort. Vi skal då i konfirmasjon til kusina til min samboer. (Også dein konfirmasjonen eg skal prøve å lage kransekake til.)
No er vi alt komt til 1. mai og då går tida jammen fort.
Best å få unna ting so fort som mulig ;)
Her vart då resultatet av kveldens konfirmasjonskort;

Kortet inni..

Og kortet på framsida..


Eg har dessverre ikkje klart å få fram fargane på bilda eg tok.
Det syntest eg var svært vanskeleg. Men det er vel kanskje fordi det er litt for mørkt inne (har ikkje blitz på kamera).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica