fredag 24. februar 2012

Heimelaga Hamburger

HEIMELAGA FREDAGSBURGER

Eigentleg fekk eg ei idè om å lage heimelaga kyllingburger,
men dessverre var det tomt for kyllingkjøttdeig på butikken. Dermed vart det vanleg hamburger.



Hamburger:

800 g kjøttdeig
1 finhakka løk
salt
pepper
2-3 ss potetmjøl
melk

Kjør kjøttdeig og løk i foodprocessoren. Ha i salt og pepper. Deretter potetmjøl og spe på med melk til du får ein passe farse. Eg likar farsen litt fast, ikkje for blaut.
Ha godt med margarin i steikepanna, og når panna er varm, former du karbonader i hendene (eg rullar først til ein ball og klappar den flat).


Eg fann ut at når eg først skulle lage hamburgarane sjølv, då måtte eg nesten prøve meg på å lage hamburgerbrøda sjølv også. Og dei vart grove:


Grove hamburgerbrød;

2 dl vann
1,5 dl melk
2 ss olje
6 dl grovbakst mel
4 dl hvetemel
1/2 ts sukker
1 ts salt
1 pk tørrgjær

Varm vann og melk til passe fingervarmt. Bland sammen alle tørre ingredienser, slå i den lunkne væska og oljen. Elte godt. Og lat heve til dobbel størrelse.
Trill ut bollar som du trykker litt flate. Legg på et bakebrett med bakepapir. Dekk til med et kjøkkenhandle og etterhev i ca. 20 min. Pensle med egg og dryss over litt sesamfrø om ønskelig.
Steikes på 200 grader midt i ovnen i ca.10-15 min. Avkjøl.

Server med salat og ein god dressing :)

God helg til alle sammen !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica