lørdag 25. februar 2012

Bakt potet med rekefyll

Snadder ein laurdagskveld

Idag hadde eg lyst på noko litt anna enn pizza, taco, lasagne o.l som ellers blir laga ein laurdagskveld.
Og fekk ein idè om å lage bakt potet med fyll. Då eg såg dei ferske rekene som låg i fiskedisken, var valget enkelt.



Til 4 personer  (2 voksne og 2 barn) har eg brukt:

Bakt potet:
4 store poteter, skar eit lite kryss i kvar potet på toppen og pensla dei med litt rapsolje og dryssa litt grovt salt over. Pakka kvar enkelt potet i aluminiumsfolie.
Steikast på 200 grader i 45-55 min.

Rekefyll:
600 g ferske reker evt. frosne.
1 boks creme fraichè
1 boks mais
2 vårløk
2-3 dråpa sitronsaft
litt gressløk

Fin hakk vårløk og gressløk. Rensk rekene. Bland sammen alle ingrediensane.

"Åpne" potetene når dei er ferdige. Og legg rekefyllet over.


Ha ein fortsatt fin laurdagskveld :)

1 kommentar:

  1. Hei!
    Nå har eg prøvd denne oppskrifta - kjempegodt :)
    Eg tilsatte litt grovmalt pepper og salt i tillegg.
    YummiYummi :)

    Finfin dag til deg :)
    Klem ♥

    SvarSlett

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica