tirsdag 20. september 2011

Pakke på vei i posten

Ettersom eg no skal ta det litt med ro nokre dagar pga. senebetennelse i ei fot, har eg brukt dagen i sofaen med kaffi og pc`en og surfa på nettet.
Då er det helst å finne ny inspirasjon til kaker eg liker.
MEN..har ei stund hatt lyst på nokre nye sprøytespissar, so eg kan begynde å lage lekkre CUPCAKES,
sidan det er så populært for tida. OG då var det eg kom innom KAKETOPPEN og oppdaga at dei har tilbud på nokre sprøytespissar, og hadde ikkje anna valg enn å legge dei i handlekorga (itilleg til ein del andre ting)


Bildet er lånt av:
http://www.kaketoppen.no/

So no berre gler eg meg til pakken kjem i posten, juuuhuuuu!!! :)
Kva for ein sprøytespiss likar du best å bruke når du skal pynte cupcakes?

Ha ein superfin dag

Klem :))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica