lørdag 24. september 2011

Kaptein Sabeltann kake


"Kopi" kake...

For de som følger med på bloggen, ser nok at dette er ein "kopi" av Kaptein Sabeltann kaka som eg har laga ein gong tidligare i begyndelsen av denne mnd (trur eg, det var? )
Det var jo sjølvsagt nokon som såg den kaka, og ville eg skulle lage ei slik til ei bursdagsfeiring.

Gratulere so masse med dagen, Sondre! Håpar du får ei flott bursdagsfeiring, og at kaka stilte til forventningane ;)




Dette er sjokolade kake med sjokoladesmørkrem trekt med marsipan.
Oppskrift på denne sjokoladekaka finne de HER , men til sjokoladesmørkremen
har eg no brukt ekte meierismør, istaden for melkefritt smør som står i oppskrifta.


Utenom kakebaking har det vore ein flotters kosedag med familien.
Først på shopping alle 4 (det er ganske sjeldent, stort sett eg aleine som reise å shoppa :P ), deretter var vi å besøkte to av systrene mine og eine tantegullet mitt. Og den største av dei to systrene mine, diska opp med en riktig so deilig pastasalat med kylling og bacon! Mmm..nam nam! Og gulla mine stor koste seg og leike med kusina og den yngste tanta.

Og ENDELIG kom PAKKEN fra KAKETOPPEN idag!!!!
Ettersom eg mest sannsynlig får vennindebesøk imorgon, tenker eg at eg lyt prøve ut nokre av dei nye sprøytespissane mine og slå til med nokre lekkre og gode CUPCAKES, som vi kan kose oss med over kaffikoppen og slarve litt ;))

Nokon som har ei god oppskrift å dele med meg?
Ha ein fortsatt fin laurdagskveld!!!

KLEM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica