lørdag 26. november 2011


LEKKERT!!


Eg har vore veldig lite aktiv med pc`en min for tida,
men etter ein heil dag med kakepynting og rydding på kjøkkenet, har eg no fått gulla mine i seng,
og har rett og slett sett meg ned med ein kaffi kopp, eit lite øyeblikk.

Bildet nederst til høgre vart tatt i går, når eg bakte kakebotnar. Og frøken snupp skulle hjelpe til.
Eg måtte nesten vise dåkke dei nye forkleda vi har fått i hus.
Mamma kjøpte dette lekkre forkle til meg på Åhlèns. Og før eg hadde sett korleis det såg ut (eg hadde fått beskrivelse av det), var eg sjølv innom Åhlèns og fekk auge på dette forkle i barnestørrele!
Då eg såg det tenkte berre at det MÅTTE vere eit slikt forkle mamma hadde kjøpt, hihi, og det stemt, sjølvsagt ;) I tillegg fekk eg også muffinsformer i same mønster; I LIKE IT!!!

Kva synest de? LEKKERT??!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica