lørdag 26. november 2011


Helgas kaker...

Til tross for fri helg, har eg eigentleg hatt nok å henge fingrane i. Mannen jobbar i by`n ein liten periode no, so eg og gulla er heime aleine. Samtidig som eg har baka og pynta kaker, har eg også forsøkt å aktivisere gulla. Og utruleg nok har dei vore meget eksemplarsike! Til og med på BUTIKKEN!! ( so eksemplariske at det vart kommentert når vi betalte i kassa :P )

Her kjem berre eit bilderas av dåpskakene eg har laga denne helga;

Sjokoladekake fylt med bringebærmousse, dekt med sjokoladesmørkrem, trekk og pynt i sukkerpasta.




Sjokoladekake med to lag sjokoladesmørkrem, trekk og pynt i kvit marsipan.




No skal eg hive meg rundt å ta "helgavasken" som eg ikkje har fått tatt denne helga, og finne fram julegardiner, adventstaker og stjerner. Det skal jammen bli KOOS!

Ha ein fortreffelig laurdagskveld!
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica