søndag 9. oktober 2011

Drømmehagen




Hipp Hipp Hurraaaaa!!
for tantegullet som blir 3 år!

Igår var vi stad å feira 3 års dagen til tantegullet, og tanta fekk sjølvsagt eit kakeoppdrag.
Eg fekk frie tøyler, men tantegullet Leah ville ha enten Hello Kitty, Ole Brumm eller Drømmehagen.

Då gjekk eg for drømmehagen, sidan dette er noko eg ikkje har prøvd meg på før.
Hello Kitty har eg liksom laga nokre gonger no, so kjekt med litt utfordring og forandring.

Gulrotkake med to lag ostekrem, trekk og pynt av marsipan.
Oppskrift på gulrotkake finn du HER, men eg har bytta ut smøret med 3 dl matolje.
Då blei den ekstra saftig og god!


1 kommentar:

  1. Ei fantastisk flott kake - er mektig imponert over kakekunstene dine :0)
    Bursdagsbarnet vart nok meeeget fornøgd.

    Ha en fin dag.
    Klem :0)

    SvarSlett

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica