lørdag 8. februar 2014

Ugle kake....

Mi venninde som brukar bestille kake hos meg, stort sett med motiv av barcelona eller hester, 
ville gjere det enkelt for meg, og ville ha ei enkel kake denne gangen, og dermed fekk eg frie tøylar.
Etter ei veke med sjuke barn i hus, var det heller ikkje mykje eg fekk planlegge eller forberede til denne kaka. Så kaka kom ut av ovnen seint i går kveld, og då var det berre å svinge seg rundt å lage pynt som går rimelig raskt. Dermed blei det denne ugla ;)







3 kommentarer:

  1. Så søt ugle :D Jeg bestilte meg en sånn utstikker i går og gleder meg masse til å bruke den :)

    Håper du får en fin helg!

    SvarSlett
  2. Vart fin den :)
    God helg videre!
    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk <3
    Ja, det er kjekt med slike enkle utstikkere ;)

    SvarSlett

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica