søndag 13. januar 2013

2 egt. dåpskake

Først må eg seie
GODT NYTTÅR!
No er det jammen lenge sidan eg har både blogga og drive med kakebaking,
men idag har eg altså lags årets første kake!
Og det er i anledning tantegullet mitt som skal døypast imorgon.
Nederstekake: Sukkerbunn fylt med rabarbra og jordbær og creme fraiche krem.
Øverste kake: Sukkerbunn fylt med appelsinkrem, heimelaga jordbærsylte og friske jordbær.
Trekt med marsipan. Den kvite pynten er sukkerpasta.
"Babyteppet" har eg dekorert ved bruk av mønsterkjevle med fottrykk .

Mellom kakene har eg brukt ein dummies der eg har lagt bilde av dåpsbarnet rundt i ein plastlomme.




Ditta vart litt av eit bilderas i fullfart...men men..

Eg kjem allerede tilbake om 2 veker med ny dåpskake, då vi skal døype vår eigen lisje pode.
Eg har allerede 1000 tankar om alt eg vil gjere, men det gjenstår å sjå kva ein klarer å gjennomføre.




2 kommentarer:

  1. Så herlig en dåpskake Monica :)
    Likte ideen med bildene på dummien..
    (",)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Elin ;) ideen fekk eg vel utifrå eit wilton cake display sett eg har ;) men kjekt å gjere noko anna til ei forandring

    SvarSlett

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica