mandag 16. juli 2012

Rørt Jordbærsylte


Heimelaga jordbærsylte...
av Norske Jordbær er noko som høyrer sommaren til,
eigentleg bruka eg kjøpe jordbær frå heimstaden min Gloppen, men dette vart ikkje gjort no, men eg får sjå litt seinare om det kanskje blir meir jordbærsylte.
Syltetøyet vart iallefall godt uansett om det var gloppen bær eller ikkje...

OGSÅ fekk syltetøyet på frokostbordet i går når det var søndag, i ei av dei nye skålene mine som eg kjøpte på IKEA tildlegare den veka.



Her har eg begynt på mi første ferie veke, men mannen er på jobb og små gulla er i barnehagen denne veka også, så eg skal berre gå heime å kose meg og prøve å gjere noko av dei 1000 tinga eg leeeeeenge har tenkt skulle vore gjort... Hihi ;)


Ha ei finfin veke!
Ps. Tusen takk til dei nye følgarane, kjekt de vil følge bloggen min ;))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica