søndag 15. desember 2013

Kakemenn uten melk

Eg leita litt på nettet på kakemenn uten melk, fann også mangen oppskrifter, men etterkvart som eg las gjennom dei, inneholdt dei stort sett det samme.
Dermed prøvde eg ut mi eiga oppskrift som eg har fått frå mamma, og berre bytta ut kefir med soyamelk.

Kakemenn uten melk:

2 1/2 kopp sukker
2 kopper soyamelk
1 kopp smelta smør
1 ss hornsalt
3 ts vaniljesukker
Hvetemel til deigen blir passe.

Rør sammen smeltasmør, soyamelk, sukker, vaniljesukker og hornsalt. Spe inn litt og litt hvetemel til deigen blir passe fast. Sett i kjøleskapet natta over.

Steikes på 210 grader i 10 min.

1 kommentar:

  1. Laget de i dag med rismelk og reduserte sukker mengden til 2kp . Smakte godt. Blir spennende å høre om mottaker blir fornøyd

    SvarSlett

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica