fredag 26. mars 2010

...fredagskos...
Forkjølelsen har komt snikandes inn på meg, no. Etter Cornelia var komt i seng fann eg ut det hadde vore godt og kjekt med noko ekstra godt på ein fredagskveld. Og med det samme eg tenkte tanken, fekk eg lyst på varm kakao som eg kunne "pleie" forkjølelsen med. Sebastian var heilt einige. Samtidig meinte han vi skulle ete bollar til kakoen.
Og då fekk eg tanken om å bake horn med ost og skinke.
Men klokka var litt mykje til å sette deigen, samstundes vart det eit ork.
Då vart det ein hurtigvariant, brukte NÅ pizzadeig, smurde eit lag med baconost på bunnen og dryssa smårettsbacon og revet ost over og rulla saman, so det vart snurrar.
mmm..nam nam..
Sebastian vart særs nøgde og seint i seng.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica