søndag 16. januar 2011

Veske kake

RED VELVET
I går eg kom heim fra jobb, fekk eg skikkelig lyst til å BAKE!!
Og kake vart det, prøvde meg på Red velvet, aldri baka den før eller smakt den, so dette vart eit spennandes prosjekt.
Ettersom mi mor hadde bursdag tidligare i veka, var eg og mine kjære invitert på middag idag. Og då nytta eg anledningen til å pynte Red velvet kaka som eg baka igår. Bestemte meg før å prøve noko nytt der også; veske kake!! Og ho mor fekk seg kake ;)



På "baksida" av veska, gjekk det litt gale..Marsipanen "revna" for meg. Difor vart det et lite hjerte og ei lomme på veska...
Men eg la igrunn ikkje so mykje arbeid i kaka, då dette vart eit impulst innfall eg fekk på føremiddagen før vi skulle på middag hos mamma :)
Deler oppskrifta eg brukte med dykk;




OPPSKRIFT;




200g mykt smør


5 dl sukker


3 store egg


2 ts rød farge


3 ss kakao


1,5 ts vanilje essense


1,5 ts eddik


1,5 ts natron


3 dl kefir


7 dl hvetemel




Pisk smør og sukker godt.


Tilsett ett og ett egg om gangen.


Tilsett rødfarge, vanilje essense og kakao.


Bland ut natron i eddik, tilsett så i kakerøra.


Bland inn kefir og hvetemel vekselsvis.


Pisk til røra er fri for klumper og jenv og fin.




Smør ei springform (24 cm) med formfett, og slå røra i forma.


Steik ved 175 grader midt i ovnen i 30-40 min.




Del kaka i to lag og fyll med philadelphia krem, og dekk kremen utover kaka.






Philadelphia krem;


350 g philadelphia ost


3 dl melis


2,5 ss vaniljesukker








1 kommentar:

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica