fredag 28. januar 2011

Fredagskos og sjokoladefondant...





Etter middagen var inntatt og frøken snupp var komt i seng, fekk eg soo lyst på noko GODT! Dermed vart det til at eg og Bastengullet lagde sjokoladefondant. En meget flink medhjelper! Målte opp ingrediansane og sette ingrediensane på plass etterkvart som vi var ferdige med dei.
Også fann vi nokre jordbær i frysen og lagde jordbær purrè som vi hadde ved sidan av sjokoladefondanten. NaM nAMM!

Her er mi favoritt oppskrift på sjokoladefontant;

10 engangs kuvertformer à ca. 1 dl.


250 g smør
275 g sjokolade (eg lika best mørk sjokolade)
5 eggeplommer
5 egg
200 g sukker
110 g mel

Smelt smøret og smelt i fint hakket sjokolade. Rør sammen resten av ingrediensene og sikt i melet. Tilsett sjokolade-/smørblandingen. Formene sprayes med formfett. Røren fylles helt opp i formene-formene skal kunne rives opp. Stek kaken på 210 grader i ca. 7 min (følg godt med, fort gjort dei blir for mye stekt). Ta dem ut av ovnen og la dem stå 10 min før formene rives forsiktig av. Server straks.

Kakene kan også fryses, eller oppbevares i kjøleskap. De oppbevares i formene ustekte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica