søndag 18. april 2010

UTFORDRING...
I den anledning, vi skal i konfirmasjon til søskenbarnet til min kjære, tilbydde eg meg sjølvsagt å bake kake. Mor til konfirmanten kom med ynskje om ei kransekake, noko eg aldri har laga før.
Men eg tok imot utfordringa, so får eg no også prøvd ut kranskeformene eg kjøpte ein gang i tida.
Ettersom eg aldri har laga kransekaker før, tek eg gjerne imot gode oppskrifter, tips og råd :)
So skal eg heller skrive meir seinare når eg har begynt å øve meg og har eit ferdig resultat.
Ha ein fortsatt fortreffelig kveld!

2 kommentarer:

  1. Oi, blir skikkelig frista av å se i bloggen din jeg! Så mye herlig du lager! :)
    Det jeg har funnet ut ang. kransekakebaking er at det er så mange forskjellige tips og råd for hva man bør gjøre for at den skal holde seg myk/seig osv.
    Så her er det vel bare å prøve seg frem å skape sine egne favoritter:)
    Lykke til!

    SvarSlett
  2. So kjekt å høre :)
    Takker for et meget godt råd, du har nok heilt rett i det :)

    SvarSlett

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica