lørdag 21. april 2012

Lofoten

Vinnar tur...

Gjennom året 2011 vart butikken eg jobba i vinnar av Osteveke. Og dermed vart det Lofot tur på meg og ni andre vinnere innen for kjeden fra heile landet som reise på tur.
Det vart ein fantastisk tur med mangen flotte opplevelser. Iløpet av 3 dager fekk vi med oss ganske mykje av Lofoten. Bla. Trollfjorden, Skrova, Svolver, Henningsvær, Kabelvåg, Aalan gård, Vikingmuseum, Lofot Akvariet og MASSE DEILIG MAT!!

Og litt bilder måtte eg sjølvsagt ta, leika meg litt med kamera og tok litt bilder i svart/kvitt:















Hehe, dette vart visst eit bilderas...men det er ein smakebit på kva eg har opplevd i lofoten.
Ettersom det vart ganske seint vi kom heim igår kveld, og tidleg på jobb idag, skal resten av helga berre nytast og eg skal slappe av.
Ha ei finfin helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica