søndag 20. mars 2011

Stablekake

Mi første STABLE kake!

No har eg endelig fått prøvd meg på stablekake, kjempe morro!
Og tenkte her å dele mine tips med dåkke.



 Her er første kaka fylt og trekt med fondant oppå ein kakedrum.


          Då eg skulle kjøpe Dovel rods, var det dessverre utsolgt, og butikken klarte ikkje skaffe det til eg måtte bruke dei. MEN eg fekk eit SMART TIPS! Eg kunne bruke sSUGERØR!

Dermed  målte eg først høgda på kaka og klipte alle sugerøra i same lengde.            


    
Her har eg målt rundt heile kanten på kaka slik at neste kake kjem midt på, og det er like stor avstand rundt heile kaka. Eg har også laga meg merke for kor eg skal plassere kaka (kanskje litt vanskelig å sjå merka mine) itillegg har eg sett ned sugerøra (som de ser går dei kant i kant med kaka)


Her er kake nr to ferdig fylt og trekt, og klar til å plasseres på kake nr1. Plasserast innenfor merka eg lagde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica