fredag 28. mai 2010

Flaskekort
Her vart det visst mangen bilder av flaskekortet...
Dette er baksida av kortet
Også baksida av kortet

Her er korter på utsida, men baksida av flaska..



Kortet på utsida, framsida av flaska






Då har eg inntatt den beste plassen i sofaen, og kvitvins glaset er fylt opp.
Gulla mine har eg lånt vekk til bestemora, dei skal vere der heile helga! første gang eg låna vekk minste jenta vår ei heil helg. Men det går nok bra tenker eg.


Imorgon skal eg og min kjære i 30 års kalas, og i den anledning har eg kjøpt ei flaske vin og laga eit flaskekort.
Eg googla litt før eg sette i gang, og fekk mine eigne ideàr til korleis kortet skulle vere. var også å shoppa litt nytt stæsj til å ha på kortet.

Her er ligger kortet flatt før det er komt på flaska.


Baksida av flaska.



Og framsida av flaska. Heilt til slutt tok eg eit dekorband på flaskehalsen. Syntest det pynta bra opp.
No skal eg berre nyte resten av fredagskvelden, og gler meg til morgon dagens 30 års kalas ;)
Ha ei riktig god helg ;)



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med ein kommentar.
Ha ein finfin dag ;)

Klem Monica